今日終於諗清楚晒啦...... HAHA 唔好再好似之前咁樣 要改變...... 自信<<<<< 我係一D都無 但係點先叫有自信??? 有無人教我??
足球呢家野 係上星期日 唉..... 好似無咩人想同我踢咁 唔知係唔係因為 我太屎呢 可能係啦 唉.. 邊個叫我做咩都係咁呢 屎到死- - 咩事先
我應該點呀 好似愈來愈無咩人踢波 佢地全部打籃球 點解我唔識打波呀... 好想學 但係無人教 無人教我打波 唉.... 可能我做咩都咁屎
佢地都懶得教我啦 呢D係正常既 其實我有好多野都想學 但係無人會預埋我果份去學 可能係我樣問題啦 佢地叫果D人去一齊去玩去學
果D人<< 我諗你地知邊D啦....... 我想學呀........ 唉... 都係無人教我 叫過佢地教我 最後都係無理我..... 我真係應該點呢... 做自閉仔???
分類: 未分類 |