今日同謝嘟檸 出左去深水嘟 買野 去到- -" 唉.... 行錯路 好彩有電話姐 之後打電話比黃君問路 ^^" 我真失敗呢!!! 之後去到要去既地方 就買左兩盒野 再去黃金到睇野..... 再食完野番東涌 錦哥佢地 就黎左我到 玩到7點幾 就走 聽日又出街 哈~~ 正呢.....