今日係學校約左d fd 去我到玩 唉.. 以為唔洗留堂 點知我唔記得帶書比人罰留堂 這麼慘呢..... 今日留完堂 之後番屋企同埋班fd 打deck 打到7點幾 正..... 我細佬好似好想玩咁 但係我又唔識教佢- -" 唉.... 聽日出深水埗 買野 星期六又出街 星期日可能無野做 55