今日我無番學 無心情 唉.... 無番學 要同呀媽 去飲茶 = =" 之後番左屋企 開電腦聽歌 之後又係諗D傷心事 諗到差D哭 好失敗 呢世做錯D咩呀.... 上世又做錯D咩呀 大家都知我咩都最尾 係唔係先 簡直想死 咩都咁屎 我有咩勁先 無呢 你地就好啦 成班fd 咁多個最失敗係我 做咩最屎都係我 最樣衰都係我 唉.... 咩事呀 前世做錯咩呀...答我呀....