唉.... 今日係咁諗 死係點 哈" 如果一個人死左會去咩地方 點解我係咁無用既 人又樣衰 讀書又差 咩都咁屎 有咩勁喎 無論做咩都最尾 同死人無分別 死唔死都係咁 死又唔知會點 琴日踢波 一諗起D傷心事 我無啦啦 好似好有仲勁咁 好想搵野發洩 之後我就係咁沖 好似唔怕死唔怕傷咁係咁沖 唉.. 我想失憶呀... 搬去第二到住都好呀... 為左忘記 死解決到問題?? 搵人回下我啦