今日最後一日陸運會 我要跑100米決賽 我一早起身 哈 都係比人嘈醒 55 之後我就起身 等呀爸係廁所出黎 - -"我呀爸係廁所半個鐘 我就係到睇一陣電視 之後就到我入去洗面擦牙 之後錦哥 四洲 夏沛 檸檬佢地 黎到我屋企 又玩左一陣 到8點 就去青衣 我等到11點30 點 跑100米決賽 果時我無咩緊張 哈可能琴日 有跑啦 100米完左 我第二名 哈 都幾好既 之後到左 4x100接力 我本來唔係好想跑 因為大比勁痛 不過 我都要落去跑 哈.. 我地好似第三名 好似姐 到左最後閉幕禮 我比人逼去做班代表 呀sir囉 佢傻既 我腳傷重要我去行黎行去 不過既好玩 玩人浪 哈.... 過得幾開心
分類: 未分類 |