今日起身 番學 番學等放學 今日 要留堂 但我走留堂 走左幾次 唉... 第一年 係咁樣 走留堂 哈 比四洲教壞左 學佢係咁走留堂 哈..... 好野下星期二有得踢波 人造草踢 好野 不過大比 唔知幾時真係好番LU 用下力就痛.....