今日 放左學同林浩 去左 逸東食野 之後 去林浩屋企 佢呀媽好好笑 係咁爆粗 愈爆愈好笑 之後就同fat on 林浩 錦哥 去左我屋企玩 玩到4點左右 就同黃+佢地去踢波 去左港青果邊踢 果d呀叔 神經病 我地唔夠人 就唔比我地踢 逼我地走姐 之後就去左另一個球場 我地愈踢愈gag 我覺得笑多個踢 哈... 笑到無晒力 成班係到 玩 一係踢入自己龍門 一係手球 一係踢中人地 訓左係到 之後一齊笑 哈哈 好好玩 玩到癲晒 .............