今日同黃+ 呀豹 fat on 林浩出左去旺角食壽司我同黃+ 呀豹 食果隻咁既魷魚壽司難食到嘔= =" 之後本來想等八爪魚壽司食點知等到走都無 之後到3點左右去唱K 一去到就唱官心計首主題曲 = =" 哈 之後就一路唱落去 去到7點左右走 買D野食 再答地鐵番黎 今次真係正 哈