今日1點去秀德 練足球 之後到左三點左右 番再屋企 黃+ fat on 呀豹 豆釘 又去左我到 之後佢地玩左一陣 到6點左右番晒屋企 等到6點45分全部係東薈城麥當勞等 我同廢仁 到左 等左黃+佢地勁耐= =" 佢地成7點10分先到 我地好多人番 有錦哥 四洲 呀豹 黃+ fat on 我 廢仁 夏沛 去秀德食野 葉潔儀(掃把頭)= ="比咁多青口我成十幾隻 = =" 食到差d嘔 食左十一隻 haha 之後去禮堂 聽人地唱歌 同聽耶穌 抽獎 哈 我地8個去5個中獎 哈 好開心 錦哥比人送鐘 << 獎黎既 哈 fat on 都中左毛公仔 四洲都係 不過隻野搞笑d haha 呀豹又有中不過係公仔同一盒車 我都有不過係一條帶同一個袋 都好 有得用 最後我地完晒 幫人地抬野上禮堂 再去攞波3 哈 等左成星期終於有lu 到左11點幾番屋企 都幾累下 不過好開心..... 我想每星期 都係咁 玩
分類: 未分類 |