我無咩目標 只係下年可以破到一百米記錄 之前三年無跑到 haha 我係唔係 係到發緊夢呢 ^^" 算啦 聽左人地意見 我真係破唔到 唉.. 真失敗 第一次定目標就咁無左 算啦慣左lu 我不嬲都係咁既 做咩都失敗 慣左啦 我覺得真係無次成功lu 天生做咩都失敗 可能我係一出世 就係咁要失敗比人睇 要睇人地成功 唔會改變掛 呢一世都要失敗 希望下一世係個成功既人啦 前世做錯咩呀 今世好黑仔 註定咩都要失敗 (唔似你地咁受歡迎) 唉.....