今日一起身 錦哥 四洲 夏沛 黎左我屋企 玩左一陣 就去青衣運動場 唉... 早餐都未食就去囉= =" 去到又無野食買一早 去到睇人比賽 好好睇 又好好笑 因為 見到有人仆低 之後 到左我地乙組100米比賽 嘩 一開始我就腳陣 又緊張想嘔喎 大比又痛 勁驚 之後就開始 跑時 我就一直向前跑 跑到一半 大比開始痛 我又想個頭向前 = =" 哈 我就跑完一百米 好似可以入決賽 哈 聽日就開始決賽 唔想腳陣 同大比痛 55 聽日唔好大比痛就得啦 希望啦