今日比我細佬一下坐落我隻腳到 整醒我 之後我無出聲 太眼訓 然後又比佢關門聲 整醒 = =" 神經病咁打力關門 之後我就打電話比黃+ 問佢幾點出去唱K 我再打比林浩 打極無人聽 黃+就打比呀豹 之後約左 係地鐵站等 林浩就無去 我等左都幾耐 等左一陣 我就買燒賣食 唉.... 食食下 D豉油 整到我件3都係 佢地黎到 我地就去旺角 果邊 去到 我地就要叫野食 哈 佢地咩都無食就出黎 食完就開始唱啦 唱唱下 黃+就錄呀豹 太強 唱林峰D歌 之後到左2點幾 就走 去搭地鐵時 我地係咁聽番 呀豹唱果D歌 哈 番到黎東涌佢地就去我屋企玩左陣 今日就係咁多
分類: 未分類 |