今日我本來同錦哥 四洲 係我屋企打deck 點知fat 安 話去我屋企打一陣deck去踢足球 佢打完deck 拉我去踢足球 = =" 我本來唔係好想踢 想打deck 點知要錦哥 四洲 早走 sorry 我一去到團契果邊 聽果d人講野 之後有得食野 食食下 佢地毛啦啦 講一D野 講一D唔應該爆出去既野 都唔知邊個話比你地知 你地唔好爆出去呀... 我咁既樣 咁樣衰 你地覺得我同果個人有可能咩 之後我地就去港青踢足球 踢到好(巨) 之後就番屋企