今日我叫錦哥.四洲.趙栩黎玩 我話只可以得3個人黎玩 佢地唔知邊個叫多左個人黎玩 果個就係張科 多左一個 我呀爸又係到 我又唔想叫咁多人黎 佢地就上到黎啦 之後我就攪左個比賽 打deck比賽 哈哈 我地係咁玩 係咁玩 係咁打 係咁打 打完lu 最後我win左 哈哈 打都未打完 張科同趙栩 唔打 棄權唔玩 = =" 之後我就同錦哥打冠軍戰 哈哈 之後就玩x-box 玩到6點到佢地就走 本來我今日同黃嘉佢地去踢足球 我對鞋爛左 唉.... 無得踢