今日本來7點起身煮麵食 點知太眼訓 訓到7點30分先起身 無食到早餐 一起身就一邊聽歌一邊刷牙洗面 哈哈 之後就換3番學 番到去就搵錦哥佢地 之後就坐低 等打鐘上課室 太好 今日唔洗暴曬 今日早上落雨黎 哈哈 我地上課室等第一堂課堂 之後就等小息 唉.... 上堂又覺好眼訓 咁就訓著左 到左小息 搵趙栩佢地玩 再上堂 上呀 上呀 到左食飯 食呀 食呀 食完 就做陣罰抄 果個中史老師都薯既 第一次無帶書就罰抄 薯得佢 之後就上其他堂 到放學 就同佢地一齊走 番到屋企 玩電腦