今日番學 仲悶過自己一個係屋企 今日去禮堂聽老師果D講野 聽到訓著左 又比班主任拍醒我 之後又訓過 咁就講完 我地就去小息 過左一陣就上課室 交通告果D 交完就訓著 因為呢一班都無人同我玩= =可能我太薯 樣問題掛 成日聽到柒柒 呢隻字囉 我都知我柒啦 之後就放學 錦哥佢地就黎左我到玩 玩到6點幾就走 之後我就係屋企執屋 左沖涼食飯 再打blog 睇到fat on 個日誌 就勁 去踢波唔叫我 算囉 我知我無你地咁踢波咁勁 因為呢一個先唔叫我姐 咁以後唔好叫我去囉 我咁屎 一尾直沖既我 太屎 我知 唉... 一生人只有悶字同柒字 我唔同你地咁好 唉...... 一出世就係咁
分類: 未分類 |