今日11點幾起身之後就fat安打黎比我 問我有咩做 之後佢就話過黎我到打機 等到3點幾去踢波 之後我就叫佢叫埋錦哥果d黎 之後就煮麵食 食完等佢地果黎 打完機就去球場 等黃嘉佢地 等左都有30分鐘 我地幾個係球場喂蚊 整到腳好鬼痕 之後佢地黎到 就開始踢波 踢到5點幾就走 我覺得我踢波永遠都無佢地 踢得咁好 我都有諗過唔踢波 我實在太屎 點踢都係咁 不如直接唔好踢 我一尾係咁沖前 唉....唔識踢