今日一起身做D正常野 之後係屋企食飯 食完就玩電腦 睇電視 然後不段講好悶 因為無得落街玩好慘
琴晚比呀爸話我唔見左條線 話到我無野好講 之後叫我今日唔可以落街 成日係屋企 無咩好做 所以係日誌打得好少 哈哈