今日9點幾比我細佬整醒 我細佬一起身就踩我隻腳 攪到我醒左 隻腳又痛 人又眼訓 然後我就望個鐘睇下幾點 之後再訓 過左30分鐘佢又嘈醒我 問我去唔去屯門 = =" 然後我就話(琴晚同呀媽講左話唔去) 唔好再嘈醒我 佢地出左去 之後到左10點30分左右 = =" 又比人嘈醒 呢次係呀媽 佢打電話黎問我食左早餐未 比人嘈醒三次仲有得訓 = =" 然後我就起身 做d平常野 再開電腦 再去煮麵食 食完再打電話比錦哥 打佢電話 打極都無人聽 我就打電話比趙栩 問佢打唔打到比錦哥 之後 佢就話等佢試下打唔打到比佢 我就係到等 等左10分鐘到 夏沛就打電話黎 問我可唔可以去我到玩 我再叫夏沛打電話錦哥佢地叫埋佢地黎 我又係到等電話 等左陣 fat on 打黎問我可唔可以去我到玩 同錦哥 我就問佢 你打到電話比錦哥? 佢就話打到過去 我就話可以黎 之後我就打電話比錦哥 叫佢攞埋答案紙過約埋夏沛同張科 趙栩 點知佢地黎到 少左趙栩同張科 我就問你無約人佢地黎咩? 佢就話我無講到叫埋佢地黎 講完就打電話 比佢地兩個過黎玩 玩到差唔多5點到就走 我就跟佢地去逸東買野食 我跟佢地去到停車場果邊 我就唔係好想去 就番左屋企 再去買飯食
分類: 未分類 |