今日12點幾先起身 之後再約fd黎玩 一黎到就打麻雀 同打deck 打到一半我就覺得好悶 之後到5點幾我地叫麥麥送 送黎我屋企食 佢地食完 就番左屋企 我就係屋企執野執到死 最後 我想問你地邊個識打麻雀 要答呀 唔識都要答