今日一起身做完正常野 然後開電腦 煮麵食+兩條腸仔 然後到左一點幾 同d同學番教會然後就踢波 我踢下踢下波突然頭痛 痛到跑左幾下又停 踢完番到屋企 沖完涼 訓左一個鐘 又痛然後食左藥就打blog (最後你地睇下我既介紹果邊先 可能好笑又可能唔好笑)