今日一早打電話黎嘈醒我 問我可唔可以去我屋企玩= = 日日比人嘈醒唔係好好喎,醒左就做d正常野再開電腦睇one piece 然後再去買飯食 食到一半又打黎問我係唔係去映灣 約齊晒佢地又話唔去 之後我地去果幾個去到映灣想打桌球 點知去到果到d職員又話8點先有得打 之後我地去逸東 行黎行去 去左鄰舍坐 坐左陣 睇佢地打完deck 就番屋企 今日又好似無野好做 好無聊