今日就好似平時咁 好正常咁番學放學放左學又去左買雪糕食 真係好 放學又食雪糕 好野 之後就同黃嘉佢地佢去踢波 踢完好(巨) 唔係好想行 之後番到屋企 沖涼食野 再打blog 哈哈 聽日又踢波 真係好 我想問你地有無人 會去睇死神4來了 答我呀..........