今日7點25分起身刷牙洗面 換3就番學 番到去學校就去搵錦哥佢地 我就行左個圈先搵到 佢係我搵佢地之前已經見到我 仲係佢地張枱行過 = =見到我都唔同我講搞到我行左一圈 之後就打鐘去排隊 聽d忽忽講野 再上課室 唉...... 我果班真係悶 無人同我講野 我就上堂訓著左 之後到食飯 我聽到話得7個人有訂飯盒 我o左 上年都無咁少 之後就等放學