今日我踢波咁耐應該最開心既一次 哈哈 今日1點幾左右就係msn 問錦哥人佢地黎唔黎我到玩 之後佢地5點左右就走 ^^" 因為黃嘉打電話問我去唔去踢波 我就話去 所以佢地要早走 sorr 之後我地就去逸東 我就佢左港青果邊同佢地踢波 錦哥佢地就要番屋企 我就同黃嘉.林浩.呀豹 佢地踢波 果到好多人踢 太好 但係我地就要坐係到或練控球果d 都好好玩 練再一陣就坐底喂蚊 哈哈 之後我地等左30分鐘先有得踢 踢到7點幾就走