琴晚成晚訓唔著 訓下又起身 之後唔知幾點訓終於訓得著 到左今朝起身就想訓 之後比呀媽叫醒我好多之先起身= =" 之後做D洗面擦牙 就換3 番學 番到學校一入到門口就見到一大班人 被人捉儀容 哈哈 我就無 之後我搵錦哥佢地 再等打鐘 去操場排隊 嘩嘩 勁熱係到等D忽忽講野D 唔G佢講緊咩既野 哈哈 之後聽聽下我比人捉儀容 唉.... 我都O晒 上次都無話我儀容有野 捉左我過去 慘到O晒 之後我就等到幾分鐘先上去禮堂 我就坐係到 聽佢地講野 比左我地一人本野 之後我睇到我自己有獎攞我舉手問呀老師之後我真係有 哈哈 我就上去攞 之後就攞啦 最後就上課室 做班務 就放學
分類: 未分類 |