今日比條忽忽打黎嘈醒我 問我今日係唔係參加足球校隊 我本來係7點30分起身 7點15分到打黎嘈醒我= =" 之後我又訓多陣 哈哈 做d正常野 之後諗左一陣 著住體育3番 定 著住校服番去 再換 之後就著咩3你地今日見到我就知啦 哈 番到學校就好似平時咁樣 之後到左放學 就去足球選拔 去到我都有少少怕 佢地咁勁 我怕入唔到 哈 點知 唔洗選 就入到 之後我地係到踢足球 我發覺有幾個人好獨食 我就覺得好慘攞 咁獨食 自己一個玩晒啦 其他人玩屎咩 薯呢 最後我想知 我應唔應該參加100米 有無人話我知
分類: 未分類 |