今日9點幾起左身 同家人出左去屯門行街 今日呀爸送左對鞋比我 極好 之後呀媽又送左隻碟比我 狼人外傳 好好睇 我再自己出錢買漫畫 之後到1點幾番再黎東涌 諗住想去踢波 點知無人去 唉.... 留係屋企極悶囉 之後我同呀媽去惠康買野 買完番黎食飯 再打blog 我以家開始有少少憎趙栩 爆我d野出去又唔認好賤