今日我一起身 就洗面擦牙之後趙栩就打電話比我叫我係我樓下等 之後我咩都未DO 我就打電話叫佢等多我一陣 我DO完D野就同佢番學 番到去見到我地班D人 見到佢地著住班3 我就問佢地點解你地可以咁快有既 之後我就上左課室 到左一陣我就有班3 都幾薯既 不過算啦 我著唔著都係咁薯 哈 我地班就好鬼嘈 係咁話D 3好薯 等到 到我地去搭旅遊巴 我見到有D fd 都係坐我地車 好彩 唔洗係旅遊巴咁悶 我地係車上又玩psp 又聽歌 D老師都薯既 想收我地電話 唔比我地聽歌 不過最後都唔G咩事又比番 又比我地打PSP 之後去到啦 係到等信班黎 佢地真係遲 哈 佢地都唔想既 然後我地聽果到d人講野 好煩 又無聊 (個人覺得) 我地準備走時 老師問我地咩班 之後多得李世民唔少 老師話佢無禮貌 我地要留係到多陣先可以去玩 唉... 咁就無左幾分鐘 之後係到玩 又射箭 桌球 衰無人踢足球 唉....食飯lu 食完又去玩 捉衣恩都幾好玩 耐無玩過 最後咪番黎東涌 班fd 去我到玩左陣
分類: 未分類 |