呢排 唔知想打咩咁 不過 我一打就打得好多字 哈哈 呢幾日 都係咁好平常咁過 不過我想去屯門買3 唔g有無人去呢 哈 我諗都係無 星期六係最好玩的 因為有得踢足球 雖然我無佢地咁勁 不過我都會練習多d 我想搵多日一齊去踢 星期五最好 因為一放學 就立即換3一齊去踢 好好玩 黎緊呢個星期日有無人去踩單車呀 我好想多人一齊踩去梅窩果邊 之後食完野 係果到玩多陣 踩番黎東涌 好好玩 哈哈 請留言 講聲 多謝