今日我7點起身 同舊同學去踢波 去左之前我參加過既足苗 到踢 哈 都幾開心見番之前踢波果D人 我地練下練下 就比賽 唉... 我比人踩到隻腳 佢著住釘鞋 我就勁痛 算啦 踢波會係咁 55 之後我又比人用膝頭哥 撞正我膝頭對下少少 比佢撞到 我隻腳爆痛 行唔到 之後果D人就扶我起身去則邊休息 唉... 之後就番屋企 fat on 錦哥 四洲 去我屋企玩 玩ps3 好正 或者打deck 果d咁啦玩到3點幾fat on用強避我番團契 我隻腳已經唔想再行 避我去= =" 之後我只係同佢去到 門口 我就番屋企 我太累 腳又痛 番到屋企錦哥 四洲打deck 我就訓左5個字 先起身玩一陣 之後煮麵食 錦哥佢地又話食 我就煮左比錦哥食 我呀媽番到黎 見到錦哥食麵 唔見四洲 呀媽就問四洲 我呀媽煮比佢食 之後佢地食完 玩多陣 就走左 今日真係好累
分類: 未分類 |