今晚 我竟然太攰訓了
聽晚 將會是最後最後 一切的尾聲 我到底可唔可以完成呢?
LE日, 同B豬去行街街, 食拉面
買番D 小飾物..
之後就同B豬家吃飯了
1行5人, 去強記, 今次試左個什果甩餅 都幾好食喎 ~
番去, 車MAK 東, 重去埋筷子基吉魚蛋, LE期真係大食左 ~HAHA 實重晒啦
今晚 要堅持 到最後A