好多天沒有寫日誌了 懶晒 哈哈
最近太多事發生啦 忙於 同埋好攰 所以日誌都延誤了 哈哈
15號 係噹噹既誕生日 佢比叮叮出名嫁 起馬今次大家都知道佢叫噹噹啦 因為叮叮好似只有我同老公知道 哈哈
同噹噹去左好多地方玩 亦都重有好多地方未去過 噹噹係其方面都好好呀 果然係大大佬
快啦 夠力啦 夠凍啦 重好舒適TIM HEHE
同埋泊位易D 好楂D
但老公仔係駕駛佢既初初有D壓力 塊面起晒壓力倉倉 可憐了 !
之後重同晴晴搞左生日啦 本來其實想買蛋糕 BUT去左甜品舖 所以就無辦了 但買左份好精緻既禮物俾佢 好似重幾中意TIM 哈哈
然後再有公司唱K 今次同KAY MANDY 包場 .. 練歌...爽, 但結果係TOP 1 歌唔夠多, 唔掂, 始終不及NEWAY 好..
叮叮已經轉手俾DOR DOR啦, 佢既駕駛經歷我只聽都覺得震驚呀, 但DOR DOR有膽有勇氣, 一定好快成功! 進入一個穩定期啦... 叮叮也好好楂呢~ HEHE
最後 係要交論文啦 我要快快努力趕上 但我始終得個講咁 仍然好懶呀 我諗最慢係我咯 - -
唯有努力呀 一日一D 趕上去啦
GOGOGOGOGOGO !!
打左兩日1號波 係十年來最強風 條魚唔知游唔游到過黎呢 ?~
|