話咁快就過左今年ge生日, 好開心, 多謝大家替我慶祝, 今年重有一點點既特別同驚喜tim~ ahaha 老公仔既反跟踨最好笑..而且重欣賞到咁浪漫既煙花方式, ha~
10月1日,好耐未試過玩得咁爽,咁長時間~ 由2:00am ~ 9:00am 回到家... 唱k唱到無歌再想講, 係到睇mv~haah 飲早茶~~正 !!!
10月2日, 老公最難忘既日子啦,去試mo牌既車wo, ha ... 坐你車你好似個 初哥呀~ ha 打左燈無晒車先過線, 慢速的行駛~ haha~~ 好得意, 但眼見兩個都好慬慎~~haha
傾好數, 至今日... 終於有結果, 車展落訂~~ 大蓋11月頭出車啦~ 人生第1個重大物品既誕生, 之後又多一個紀念日咯, 以後每逢出車這一日都要帶住"噹噹"去玩一番~
係wo,未介紹tim
叮叮將會係10月27~10月31日離開我們
最後一定要帶佢去一個特別既地方留影!!!
10月3日, ha 打牌2小時, 都ok呀, 傾下傾卡~ 又食超級大餐pizza ~~ good~ 但我5知係米生蟲, 食咁多, 都可以再食宵夜~~ ^^
|