非常 非常的滿足呀
考牌以黎
第一次自己楂車
都算順利既楂車經驗呀
車左emma仔 後去新葡京接老公放工
沒有給人bubu 沒有行錯路 沒有逆駛 都算唔錯啦
經過今次 我已經有膽量自己楂車啦
最多泊位要實習下
側位係可以 係s未試過
今個星期可能有機會實習一番
好興奮呀
= 一d 小風波, 老公又同個妹吵左陣 =
之後我地去八百伴 食飯
豐盛的$175蚊餐~~haha
食超多 飽飽的 !
後尾 .. 返去休息.. 準備唱k~
station 都算ok~ 丫 .. 之前去過, 但遺忘了~
唱到3點零鐘閃~~ happy~~~
返去老公睡1小時鬆d就返工...
可憐咯...
|