非常健康的一天
放工
去散步 竟然由屋企行左去東方明珠 再由東方明珠返返黎
第一次同老公去個到 如果我地係初相識 想必去個到坐坐 HA
個到個景好靚 由日落行到晚上 途中有不少人跑步 亦都有好多人放狗 好多狗既品種
原來個個海係咁多係係D邊邊到坐係到GE 不論情侶好 夫妻好 怎至至友 同埋 叔叔好
其實都幾岩FEEL 傾計 的~HA
老公回程由出發至回到 都說著一句話 要報警了 !!! 好攰 !!!
見佢神色由清爽變汗水全頭 ~ 連我背部都有一點點冒汗了 ~ 雖然行係無跑咁消耗卡路里 , 不過走咁多路, 也覺得很健康 , 返黎老公重做左4下引體上升 , 在練習當中, 因為還沒有達標呢 ~
我竟然早過佢訓 - -
|