放工
在老公家HEA左陣 玩卡丁車 同B豬媽針左陣 ~ 霞被褐穿了, 真係5好意思咯 !
食開平腐魚~~ 讚 !
係屋企重煲左隻火龍 ~~ 都OK A ! 幾刺激 !
VVVVVVV 但無去跑步呀 !已經9號了
才跑2天 ...
加油 !