暫時告一段落 我的科大生涯
黎緊既係1個月既運動訓練 要磨練自己 要堅持
THANKS 包包
我要重修 財務呀 很悲哀 有三科的重修要係最後一年內完成
雖然唔知得唔得 但係我會加把勁向上爬 修得一科得一科 起馬畢業個时都無咁悲先啦
我要學好D英文 重修的都是英文為主 再敗既話真係死得 !
黎緊 係8月實淺 要過一個充實 開心 既暑假呀
GO !
向暑假進發 !!