第一天 個人傻左 真係做到傻晒 9:30 PM .. 出去去WC..見到個個課室都吉晒, 已經走晒... 看看自己GE巻,只做了1/3 , 真係救命 ! 變態的法律阿SIR..
第二天 反而心覺得好難既科, 做了30分鐘到, 完成.. 真好..愁少一科
我不要再重修了
還有 : 點解霞妹妹再不上來QOOZA了 ? 因咩事咁激動呢? 一個謎 ?!
考完試後, 這網誌將會版面 大更新... 一個重新的開始.. 一個清新的感覺 ~~ AHAAH
加油.. LAST 一科 ..
酒店旅遊 ~~~
GOGOG
開開心心放暑假
開開心心做運動
|