7月2日 放假 同老公行大潭山~~ 雖然好熱~~但好開心~~ 突別係搵到泉水個刻~~好有自己去左鄉村FEEL~~ 好舒服~~ 偶然真係想 , 擺脫一切~~ 過著平淡既生活~有多好....這晚去睇鎗王之王...唔好睇唔好睇~~ 又坐到PATPAT都痛埋~~ 但好在有個靚車位 ~~
7月3日 都係放假 ~~ 4點9睇吸血3~~ 正 !! 爆晒煬~~ 條街十分熱~~ 出晒汗, 開車冷氣都4格~~ 最大... 真係暑假既開始 ~~7月 ~~ 超級暑呀!! 晚上, 食咖喱~~ 後車EMMA仔一齊去520 ~~ 唱K~~~ 好想事情發 生, 這晚思緒好亂, ,,, 直到早上才回到家坐.... 再見了, 拉長石,, 再見了,, 我們的結晶品...
7月4日 都係放假 ~~ 爽歪歪的~~ 今日訓到12點才醒來, 同老公去睇E生, 發現... 老公有高血壓~~ 嗚嗚, 我要開始實行A計劃~ 你自己都要努力呀~ 我唔想睇住你有事呀~~ 知嘛... 加油 !! 包包, 你的器材到未呀~? 之後, 將會係惡夢既開始 與 結束,, 因為一點事, 我無理取罵, 因為一點誤會, 我會誤會對方,, 因 為這個誤會, 我們喪失很多東西, 因為這個誤會, 我要打掃環境 , 因為這個誤會, 我很眼訓, 卻睡不了多久, 最後同 ~ 姨媽, 阿B去蕃茄屋食晚飯, 照鏡~個樣超級殘, 估不到我要在別人舖廁所洗面~~ 好恐佈既眼睛 好恐佈既手 好恐佈既心情,, 一切一切..也將結束~探了一下阿婆~ 我同老公去搵I phone ~~ 3gs~~ 我都唔知係咩東東~haha,,但最後知道多數是水貨, 又因為太夜, 沒有地方~~ 最後買了htc~~ 我都係盲中中在摸索使用中~~ 再見了nokia 5800xm~~~ hihi~~htc~~ haa~~~ 因為這樣, 我們的草錢計劃又要開始過~~一切還在努力中 ...
|