今日 BF食愛心棕 ~ DR又係食愛心棕 ~
好滿足唷!
有少少尷尬 ~~ 係老公面前做左D 尷尬野~ HAHA >~<@!
係口乾既情況下 ~~ 一連飲左2杯湯~~ 返學狂去TOILET ~~ 笑 ~~
原來酒店測驗呀~~ 好彩有返 & 來得及測姐~~
測完~ 組隊一齊去甜香園食蛋白合桃
終於食岩左 ~~ 好好味唷 ~~
沒有抄牌 沒有查車 萬歲 ~~
最去了我們幾次都沒有去過的恐佈地帶 ~~
原來 ~~ 不可怕的 !! AHAHHA
好想游水 ~~~~~~~AR!!!