今日走左半堂去買bbq用具 ... 但願太陽叔叔高掛呀明天 ~~ 哈哈
買東買西.. 行左好內..隻腳仔都酸埋..好大既保利達超市呀.. 超級齊全..
我要訂埋野食~~
明天就是第一倫打鞭爐日~~ haha 唔知經過3日玩食之旅 會唔會增肥呢~~