今日好早訓呀
返到屋企都係食高 ~~~ 年糕 ~~~~ 蘿白糕~~~~~
HAHA
更住無幾耐就去訓咯~~
因為病病地 好攰~~~
我由8:30AM~~訓到3:00AM~ 才醒,,,
後再訓,,,,,
HA
豬一隻