好乖a~今日, 放工同老公食咖喱老地方, then 返去攞野俾阿婆..但攞少左...哎!! 算係白走吧~~~ 9.9秒既時間~~~上落樓梯
再返學~~ 同crystal 相依為命, 玲5舒服先走了~~ 小睡了一下,, 認真聽書~~ first 堂 跟佢時間放咋 ~~ 這幾個sem都好似無咁乖去做~~haha
返去食乳鴿 ... 老公還買了果汁~~俾我 >3<... 路上看見一隻...好可憐ge狗仔~~ 希望佢只係訓左na .. 5好咁不幸就好了...
逃避楂車(我沒有a) ~~~~
訓