下午同晴狂著購買欣的入伙禮物~但好快就俾我地挑選了床單&風扇&垃圾筒了~~haha
我地個tream係最早到嫁, 到左已經可以開始開餐... 待ice 黎到~~~ 我地已經飽飽咯~~~~
一齊玩game ,, 哈哈 老公好似係到鍛煉身體~~ 不停輸 ~~~ 欣也不例外le~~ 只有我跟馬騮冰大獲全勝~yeah!!!
臨走,,老公重攞左2隻雞翼, 但到依家都重係雪櫃 - = -"
走個時我地諗住去主教山神秘地na~~ 點知.. 我好驚,, 唔知點解好陰深好驚~~ 上dd 都5岩再上了~~
驚驚 都係走人 但夜晚 個到一定別有風光 ^^ 但可惜我沒有膽
今晚 泊位很差 又激死老公 >~<"
zzz
|