6月5日
同細佬仔玩係最無憂無慮 最好的 好悶心 好偷悅的一次bbq 但手酸酸的
n年沒有玩何濟公 哈哈 痛快 原來2000後 90後80後的我們一樣都可以那麼融洽 哈哈
6月6日
傑仔生日快樂 ! 要快高長大! 學業進步! 唔好咁百厭呀!
這晚也食得飽飽 ! 潮 good ! 甜香園更good! 恐懼鬥室3好悶,, 想訓,,睇睇下睇超級巨聲2了..hha