今日去左食好內無食過既大排檔呀
返學前~ 靈機一觸~想食...
放學就同crysal~ 老公一齊去咯~~
好好食~~ 好滿足呀
3個人... 5餸3飯.... 超飽...
6月頭 ~~ 超期待呀... 唱k na~~ bbq na~~ 重有聚會呀~~~
我的動力來源 哈哈
精神之柱1 b豬 ... 幸福快樂中
精神之柱2 mak東 ~~~ 唉唉 能不能不要再跟那個他吵交啦~~ 好煩呀€~~~ 死屎男人 ~~ 總愛面子 ,, 總愛說粗言~~ 激死mak~~~~ 打屎你!!! 超嬲這個人!