我變熱情了 嘿嘿~~~~
你啊 ... 時又信人... 時又唔信人.... 
魔之咖喱 讚!!! 永遠都甘支持 ~~
今日上堂講肥胖症.. 前上個堂同LE堂都係教D同我地日堂生活適適相關的, 咁我都有精神聽書D~~
但阿SIR好細聲, 我又坐最後
很擔心你B豬... 有好多狀況呢...肥胖症...
高血壓 糖尿病 心機硬塞 睡眠困難 生殖能力 以及多種不良既影響
訓搞啊~~ 你說常常都都很攰 ~ 睡夠10個多鐘~還是會打呵欠~~就是病症之一了
因為呼吸道不好 導致睡眼質素很差 最嚴重的可以在幾秒簡也能睡著 好擔心好擔心你喔
故此 我要拉你一起去跑步 做運動 不能偷懶的 昨日還忘了提你你的啞零呢? 為什麼沒帶了?
你還欠我數10次 SIT UP~
天啊天 4號打後都不要再落雨了
我要做個乖寶寶~~
|