一生人入面 .. 最深刻的.. 莫過於這種事..
我竟然溜左個銀包係公司, 同b豬張卡夾埋一齊, 去食魔之咖喱時, 叫到滿枱是餸, 那時真的不知怎麼辦!
走好.. 沒有得走
不走.. 也要付錢
在冷靜的思考下, 去b豬家最近, 就叫他去拿錢了..
可憐要他跑了一趟, 終於有$$了...只係有少少唔好意思同尷尬 ~
所以今餐食完很胃痛~當作懲罰吧 !
或者係送mak紅返氹仔的謝禮~ 沒有$真的不知道該怎麼走出這個門口好!
l'm sorry ~ b 豬
最後返去煲海派~ 好好c~~
重係梳化訓著埋tim~ 攰攰~~
返到房~~ 再訓 ~ hha
|